Potrivit lui Morgan Sullivan, în 2021, printre utilizatorii platformei TikTok, cuvântul cheugy a devenit viral. Acest termen denotă opusul oricărei mode și include tendințele specifice vestimentare, comportamentul pe rețelele de socializare, utilizarea argoului și multe altele, scrie Elle. După cum spune criticul de modă, elementele cheie ale cheugy includ curele Gucci cu logo-uri mari, cizmele UGG, blugii skinny, tricourile cu diverse sloganuri, precum și vizionarea serialului „Friends”.

Jurnalistul de modă și analist de tendințe Mandy Lee susține că multe articole învechite revin în viața modernă datorită naturii ciclice a modei. În același timp, specialistul notează că astfel de articole de garderobă „fără gust” și „de unică folosință” au fost o surpriză pentru experți, în acest sezon. „Hainele care devin din nou populare au fost demult depășite, dar astăzi sunt regândite într-un mod nou”, motivează ea.

Așa că, de exemplu, dacă anul trecut cizmele peste genunchi au fost pe listele anti-tendințe, astăzi brandurile de lux Chanel , Maison Margiela și Bottega Veneta își prezintă viziunea asupra acestor modele și le readuc la modă. În plus, autorul materialului susține că balerinii au fost considerați de multă vreme „pantofi de bal la școală”, dar acum apar adesea pe podiumul mondial. Alte tendințe ridicole includ gențile supradimensionate, colierele groase, imprimeurile cu text și stilul hippie.

În ianuarie, stilistul Olga Kim a numit anti-tendințele anului 2022. În special, ea a afirmat că supradimensionarea va dispărea în fundal în acest sezon. În plus, adidașii masivi care au fost populari în ultimii trei ani vor fi de domeniul trecutului. Printre altele, neonul nu se mai numără printre nuanțele de culoare actuale.